Wednesday, January 20, 2010

Gunung Santubong - 16.01.09

Pendakian Gng Santubong bersama JBS & Maret Muda
Kali tok aku nekik gunung ngembak sidak JBS n Maret muda n first time adik aku join nekik ngan aku coz nya dan kejeron gilak nak nekik. Tempoh nekik mcm biasa la rekod aku 3 jam. Nasib adik aku dapat ekot mun sik dah ku tinggal jak nya kat simpang waterfall. Hahaha...
Tok time paling best, embun nait alu sejuk rasa, view macam nekik Kinabalu.

Tok di simpang waterfall bergambar ngan adik bongsu aku.

Pose ngan miak MARET n En. Sarbini dari JBS. Supan ndah beliau nak bergambar ngan mek orang ko.
Tok adalah sebahagian group yang sampei dolok ke puncak. Genap 3 jam sidak tok nekik sampei ke puncak. Boleh nekik agik celen time ya...nang boleh tahan sidak tok.
Ok tok jak yang dapat dikongsi bersama. 1st program taun baru tok. Harap akan ada lagik program yang menarik.
Salam 73
suscotty/2010





No comments:

Post a Comment